Saturday, December 6, 2014

#15 Survival Knife - Loose Power [Glacial Pace]


Πριν μερικές μέρες έγινε το εξής σκηνικό. Ήμουν κολλημένος στην κίνηση στην Λιοσίων, ψάχνωντας να βρω ενα κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής για να παραλάβω ένα πακέτο το οποίο δεν έφτασε ποτέ στην πόρτα μου, ως όφειλε. Προφανώς ο διανομέας δεν κατάφερε ποτέ να βρεί την πολυκατοικία, λες και μένω στην Άνω Βρωμοτσικνιά στον Έβρο όπου φτάνεις με καίκι μια φορά την βδομάδα. Κούριερ σου λέει μετά. Τέλος πάντων.

Ήξερα πως το εν λόγω υποκατάστημα βρίσκεται κάπου επί της Αγίου Μελετίου αλλά σε ποιό ύψος; Παράλληλα, η κολασμένη κίνηση σήμαινε πρώτη-νεκρά για αρκετή ώρα. Φυσικά τις στιγμές της ακινησίας (που ήταν πολλές) ήμουν στο google ψάχνωντας να βρω το νούμερο αυτού του γαμημένου υποκατάστημα.

Σε μια φάση, κοντά στο Gagarin, έχοντας βάλει νεκρά και τσουλώντας/φρενάρωντας μέχρι το επόμενο αναπόφευκτο σταμάτημα της κίνησης, αφαιρέθηκα. Είναι από αυτά τα σκηνικά που είσαι χαμένος σε σκέψεις, το μυαλό μπαίνει σε αυτόματο πιλότο και ξαφνικά γουρλώνεις τα μάτια σου και συνειδητοποιηείς πως από τύχη δεν έδωσες κουτουλιά στον μπροστά σου με τον προφυλακτήρα σου. Για την ακρίβεια, δε νομίζω ότι εχω βρεθεί ποτέ τόσο κοντά σε άλλο αυτοκίνητο ενω είμαι στον δρόμο.

Ο μπροστά δε φαινόταν να έχει καταλάβει κάτι και ήμουν σίγουρος πως δεν τον είχα ακουμπήσει - ήμουν όμως τρομακτικά κοντά, μιλάμε για ένα εκατοστό το πολύ. Φόρεσα το poker face μου. Ξαφνικά, κάτι πιτσιρικάδες που περπατούσαν επί της Λιοσίων στο απέναντι πεζοδρόμιο με βλέπουν και αρχίζουν να φωνάζουν, 'ΜΑΛΑΚΑ ΔΕΣ ΠΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ Τ' ΑΜΑΞΙΑ! ΤΡΕΛΟ! ΤΣΙΜΑ ΤΣΙΜΑ ΛΕΜΕ!'. Okay guys, το κατάλαβα, είμαι κολλητά στον μπροστά, nothing to see here, move along.

Ας μιλήσουμε λίγο για τους Unwound. Διάβαζα πρόσφατα ένα άρθρο στο AV Club το οποίο υποστήριζε πως, in retrospect, ήταν μάλλον η σημαντικότερη μπάντα των τελευταίων δεκαετιών. Πραγματικά, υπάρχουν αρκετές φάσεις που δε μπορώ να σκεφτώ αντεπιχείρημα σ' αυτή τη δήλωση. Όπως εκείνο το παγερό απόγευμα στο Άμστερνταμ πριν μερικούς μήνες, που είχα μπει στο τραμ και διέσχιζα την πόλη ακούγωντας στο mp3 το Leaves Turn Inside You. Τι αριστούργημα γαμώτο. FYI, η Numero Group επανακυκλοφορεί αυτο τον καιρό σε boxset την δισκογραφία τους. Απαραίτητη αγορά.

Πάμε στους Survival Knife τώρα. Είναι μια μπάντα που περιλαμβάνει στα μέλη της τους Justin Trosper και Brandt Sandeno των Unwound. Με άλλα λόγια, πριν καν ακούσω το Loose Power, ήμουν σίγουρος ότι θα βρίσκεται στην φετεινή εικοσάδα. Πείτε με προκατηλλειμένο. Ισχύει. Αλλά μα το θεό, γαμάει. Απίστευτα. Από το πορωτικό μπάσιμο του Divine Mob καταλαβαίνεις ότι θα παίξει λιώσιμο του δίσκου στο πικάπ. Όπερ και εγένετο. Δισκάρα.

No comments:

Post a Comment