Friday, December 5, 2014

#16 Chrome - Feel It Like A Scientist [King of Spades]


Νομίζω οτι έκανα μαλακία. Χοντρή.

Είχα βγει πριν λίγο απ' το command center μου (διαμέρισμα) για να προλάβω ένα ΟΚ Market. Έπρεπε να στοκάρω σε κωλόχαρτα, χαρτί κουζίνας, καπνό, κάνα σάπιο γλυκό τύπου Amaretti και να πάρω μια Φάντα του 1,5 λίτρου για την οποία με έπιασε ξαφνικό craving.

Μπαίνω λοιπόν στο ασανσέρ και βλέπω κόλλα Α4 κολλημένη όπου ο διαχειριστής έχει βγάλει ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία οι ιδιοκτήτες/ενοικιαστές συγκεκριμένων διαμερισμάτων πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί του 'για κάποιο σοβαρό θέμα που τους αφορά'.

Στα καπάκια γύρισα σπίτι και τσέκαρα το νούμερο του διαμερίσματός μου. Φυσικά ήμουν σε αυτούς που έχουν 'σοβαρό θέμα' (no shit, Sherlock!). Και φυσικά ξέρω ποιο είναι αυτό. Είμαι 99% σίγουρος.

Λογικά θα βούλωσε η αποχέτευση. Και σίγουρα, σε σχέση με τα υπόλοιπα διαμερίσματα, πετάω περισσότερα χαρτιά στην τουαλέτα. Κατά πολύ. Ιδεοψυχαναγκαστικός, γαρ.

Ταλαιπωρία. Φυσικά δεν μπορούν να το κάνουν trace πίσω σ' εμένα. Αλλά και πάλι, έχω αγχωθεί. Τέλος πάντων. Θα σκεφτώ μια έξυπνη δικαιολογία.

Πάμε στους Chrome. Θυμάμαι σαν χθες την πρώτη φορά που άκουσα το Alien Soundtracks. Να μπαίνει το Chromosome Damage και το σαγόνι να πέφτει με ένα έντονο 'ΝΤΟΥΠ' στο πάτωμα. Μόνο αγνή, άδωλη αγάπη για Damon Edge και Helios Creed (μα υπάρχουν πιο κουλ stage names από αυτά; δε νομίζω). Το θέμα είναι ότι μιλάμε για μια μπάντα που τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες έχει αλλάξει περισσότερα μέλη απ' ότι εγω σώβρακα τον μήνα που πέρασε. Ο Edge έχει πεθάνει, η μπάντα το χει διαλύσει και ξαναστήσει πολλάκις, ε, συνήθως τέτοια σκηνικά δεν βγαίνουν σε καλό. Πως αλλιώς να το πω,δεν έχει δικαίωμα ρε παιδί μου μια μπάντα που έχει περάσει τόσα να βγάζει δισκάρες σαν το φετινό Feel It Like A Scientist. Είναι άδικο για όλους τους άλλους. Ακούς το Lady Feline και νομίζεις πως ο χρόνος γι' αυτούς έχει σταματήσει στο '78 - κι αυτό είναι τέλειο.




No comments:

Post a Comment