Sunday, December 14, 2014

#7 Have A Nice Life - The Unnatural World [Flenser]


Άλλαξε η μέρα, ώρα για ποστ. Για άλλη μια φορά βρίσκομαι μπροστά στο λάπτοπ, κοιτάζω τον κέρσορα του Blogger να αναβοσβήνει σε μια λευκή σελίδα και ο καπνός μου τελειώνει. Εδω οφείλω να ομολογήσω ότι είμαι ένα πολύ μικρό βήμα πριν να παραγγείλω κάτι από ένα 24ωρο ντελιβεράδικο και να ζητήσω να μου φέρουν κι έναν καπνό. Το ίδιο έκανα πριν μερικές μέρες, που παρήγγειλα ένα γαλακτομπούρεκο (!). Μια φίλη παρατήρησε πως δεν πάει πιο χαμηλά απ' αυτό, φάση το τελευταίο σκαλί της παρακμής. Ίσως και να χει δίκιο.

In other news, βρήκα επιτέλους μια μπαλαντέζα για την σόμπα αλογόνου μου και την έβαλα να ζεστάνει λίγο τα ρούχα (τα οποία είναι φυσικά ακόμα απλωμένα) μπας και στεγνώσουν πριν την πρωτοχρονιά. Έχουν αρχίσει να τελειώνουν και οι κάλτσες και τα σώβρακα. Σήμερα είχε ήλιο, για πρώτη φορά μετά από μέρες. Είχα ξεχάσει πως είναι.

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να μιλήσουμε λίγο για τα copyright checks του Youtube και όλο αυτό το σύστημα με τα video takedowns και τα copyright strikes. Έχω ένα κανάλι στο youtube στο οποίο και ανεβάζω μουσικές τις οποίες εγω θεωρώ ενδιαφέρουσες, μαζί με μικρά descriptions και λινκς για αγορά του εκάστοτε δίσκου από το επίσημο σάιτ της εκάστοτε δισκογραφικής. Δεν βγάζω χρήματα από αυτό - μάλλον βοηθάω τις μπάντες να βγάλουν. Παρ' όλα αυτά,  αναμενόμενα, έχω λάβει ουκ ολίγα copyright notices για τα βίντεο μου. Μερικές φορές, κάποια γίνονται αυτόματα blocked με το που θα ανέβουν. Άλλες πάλι, ζουν για μερικές ώρες ή μέρες και μετά σβήνονται με εντολή του copyright holder, το Youtube μου ρίχνει copyright strike (διάρκειας 6 μηνών) και με υποχρεώνει να δω ενα απίστευα cringe-worthy educational animation για τους κινδύνους του copyright infringement. Σοβαρά.

Η πλάκα είναι πως τα copyright strikes, τα οποία μπορούν να φτάσουν τα 3 συνολικά και μετά ο λογαριασμός σου τρώει μόνιμο Χ, σκάνε πραγματικά για κομμάτια από μπάντες που ούτε στην πιο νοσηρή σου φαντασία θα περίμενες να έχουν θέμα με το copyright, πόσο μάλλον ν' ασχοληθούν με το upload ενός μαλάκα στο Youtube. Θα μου πεις, δεν είναι πάντα το ζήτημα στα χέρια της εκάστοτε μπάντας - και θα έχεις δίκιο. Όμως κάποιες περιπτώσεις είναι ιδιαίτερα προβληματικές.

Όπως αυτή των Have A Nice Life. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα απ' την αρχή. Η μπάντα αυτή, αποτελούμενη από τους Dan Barrett και Tim Macuga, το 2008 κυκλοφόρησε το εντελώς DIY post-punk industrial αριστούργημα 'Deathconsciousness'. Για πολλούς, ήταν ο καλύτερος δίσκος του '08. Τείνω να συμφωνήσω. Είναι από αυτά τα άλμπουμ που κάθε ακρόαση, ακόμα και η 400η, έχει κάτι καινούριο να σου προσφέρει. Και είναι φυσικά τόσο , μα τόσο απολαυστικά γαμώψυχο.

Fast forward έξι χρονάκια. Οι Dan & Tim, reunited by, uh, music, I guess, κυκλοφορούν το The Unnatural World. Είναι καλύτερο ή έστω ισάξιο του Deathconsciousness; Μπα. Παραμένει όμως ένας καταπληκτικός δίσκος, ότι καλύτερο για να παίζει τις πρώτες πρωινές ώρες σ' αυτά τα γαμημένα άυπνα βράδια του Δεκέμβρη, Unholy Life φάση.

Είχα συνειδητοποιήσει πριν δυο - τρια χρόνια πως από το Youtube έλειπαν ορισμένα κομμάτια του Deathconsciousness, πράγμα το οποίο θεώρησα υποχρέωσή μου να διορθώσω, όπως και έκανα. Όλα καλά τότε, ούτε καν το automated scanner του Youtube δεν 'έπιασε' τα κομμάτια. Φέτος, δοκίμασα να κάνω το ίδιο με ένα κομμάτι από το The Unnatural World. Λίγες ώρες μετά το upload, λαμβάνω το dreaded email του youtube για copyright strike. Απ' ότι φαίνεται, η Flenser είχε θέμα με το upload μου. Και αντί να μου ζητήσουν να το κατεβάσω, όπως και θα έκανα αμέσως, είπαν, 'ας του ρίξουμε του μαλάκα ενα strike'. Η Flenser. Το ξαναγράφω για έμφαση. Όχι η Sony BMG ή η Warner Music.

Το επόμενο διάστημα, επικοινώνησα με τον Dan όπου και του εξήγησα το πρόβλημα. Ο ίδιος ήταν ευγενέστατος, και μου είπε πως θα το ανέφερε στους τυπάδες της Flenser (οι οποίοι δεν απάντησαν ποτέ σε κανένα email ή μήνυμα μέσω φέησμπουκ). Τελικά άκρη δεν βγήκε. Για έξι μήνες είχα gimped account.

Ποιό είναι το ηθικό δίδαγμα εδω πέρα; Μάλλον το ότι οι τύποι που τρέχουν την Flenser είναι μαλάκες. Αλλά σίγουρα ξέρουν να διαλέγουν μπάντες γαμώτο. Συνειδητοποίησα μόλις ότι η φετινή λίστα έχει όχι μία αλλά δύο (2) κυκλοφορίες τους. Oh well. Δεν κρατάμε κακίες ποτέ, το αντίθετο μάλλον. Flenser, the ball is in your court. Or something.

1 comment:

  1. ΝΑΙ ΡΕ/ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ/
    ΕΙΧΑ ΣΧΕΔΟΝ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ/ ΜΕ ΕΝΑ ΚΥΡΙΟ ΑΠΟ ΤΗ TOP TEN ΛΙΣΤΑ SOY/ ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ/ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ/ ΓΙΑ ΤΑ ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ/ ΓΙΝΑΜΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΧΩΡΙΑ

    ReplyDelete