Monday, November 23, 2009

Isis live @ Fuzz, 22/11/2009


Το περίμενα πως και πως αυτό το λάιβ.

Όλοι χρειάζονται ενα νηπενθές, κατι να ξεχνιούνται ρε παιδί μου, κάτι για να προσμένουν, κι εμένα το νηπενθές μου ηταν να δω τον Aaron Turner και τη παρέα του να τα σπάνε επι σκηνής.

Βούρ για το καινούριο Fuzz επι της Πειραιώς λοιπον.

1o λάθος της βραδιάς: πάρκαρα κοντά στο ΑΤ της περιοχής. More on that later.

Το Fuzz ως χώρος με εξέπληξε ευχάριστα... Μου θύμισε Gagarin στο πιο καινούριο. Not bad...

Μπήκα, έπιασα θέση μπροστά κάγκελο λοιπόν και μετά απο λίγη ώρα το λάιβ ξεκίνησε με τους Transitional (μπάσο-κιθάρα-λαπτοπ), οι οποίοι μου άφησαν αρκετά καλές εντυπώσεις...
Drone/post-metal αργόσυρτο, βαρύ κι ασήκωτο. Λάικ...

Κατα τις 10 και 20 (?) βγήκαν οι Isis.

Αυτό που τα σπασε ηταν οτι λίγη ώρα πριν βγουν με πήρε έντρομη η μάνα μου στο κινητό να μου πει οτι την πέρνουνε τηλ. απ' το ΑΤ Πετραλώνων γιατι ενα αμάξι παρκαρισμένο κοντά στο τμήμα 'εμποδίζει την λειτουργία του τμήματος'... (!!???) Και ναι, το εν λόγω αμάξι ηταν το δικο μου...

Φυσικά δεν επρόκειτο να χάσω την θεσάρα μου για να τρέχω να πάρω το αμάξι... Εξάλλου ουτε εμπόδιζα εκει που πάρκαρα ούτε κάποιος απ τους 4-5 μπάτσους που με ειδαν να παρκάρω εκει δε μου είπε τίποτα... Οπότε το κινητό στο αθόρυβο και πάμε.

Πραγματικά απίστευτα επαγγελματική μπάντα οι Isis ρε γαμώτο...

Άψογο σέτλιστ (ακουσα και το αγαπημένο μου Dulcinea), γαμηστερό encore με Altered Course υπο την επήρροια κατσαβιδιού (!!!) που μας έκανε τη μούρη κρέας και ήχος αρκετά καλός - δυστυχώς ειχαμε κάτσει μπροστά απ το μόνιτορ του Mike του κιθαρίστα και σε αρκετά σημεία η κιθάρα του έπνιγε τους υπόλοιπους. Αλλα χαλάλι του μιας κι ηταν τα γενέθλιά του.

Ανατριχίλες στο Threshold of Transformation, χτύπημα τρελό στο Stone to Wake A Serpent, οργασμός στο τελείωμα του Dulcinea, και φυσικά παράνοια στο άκουσμα των πρώτων νοτών του Backlit (ναι ναι, το παίξανε κι αυτό!).

Το λάιβ τέλειωσε λίγο μετα τις 12... Not bad, αν και για Isis-junkies σαν εμένα νομίζω μονο ενα 3ωρο - 4ωρο σετλιστ θα μας άφηνε πλήρως χορτασμένους.

Στην έξοδο τσίμπησα και μερικά πραγματάκια που μου λειπανε (κατι singles κι ενα live).

No comments:

Post a Comment